2015年4月26日 星期日

望股東果斷

早前錄影的《ATV歲月如歌大賞》今晚播出,不知大家有否收看?

剛剛收到一些朋友發來短訊,都說看到節目十分回味,又說不希望亞視就此終結云云。

其實自亞視近月出現危機以來,我們都收到許許多多希望我們能夠延續的支持說話。我相信我們員工都已盡力挽救亞視的危局,無奈有太多事情不能掌握在我們手中。

現時,我只希望股東及投資者能夠果斷,做出對亞視有所裨益的決定,讓亞視保有一線的希望。

2 則留言:

  1. 王精不會想亞視好,
    王精不會感動員工付出,
    王精只會為自己利益着想,
    王精寧愿可企着死,絕不跪着生~
    王精絕對唔俾亞視有任何生存的機會~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對,港視合作告吹,外間評論,寧願自己重新申請電視牌照,都唔想購買亞視,星期日聽港台訪問邱達昌,佢話購買亞視太複雜了,暗示好麻煩,不如申請新牌好過啦;那位胡景邵也是同一評論,可想而知王征喺幾咁麻煩啦,成日想要賣亞視攞返廿億,佢發夢啦,攪亞視成個爛攤子,節目唔吸引觀眾流失,又無廣告收入,如何營運呢?此情況都喺王征自己一手做成;引致亞視被政府釘牌,都喺王征自己攞嚟衰,因為亞視太多負面新聞,觀其形勢政府唔敢逆民意,一於釘牌囉!

      刪除